بررسی و تدوین طرح موضوعی (جامع) فضای سبز شهر تهران

 | تاریخ ارسال: 1399/4/12 | 

مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در نظر دارد مجری پروژه پژوهشی مذکور را از طریق مناقصه عمومی انتخاب نماید. متقاضیان شرکت در مناقصه می‌بایست حداکثر تا پایان تاریخ مهلت تعیین‌شده، پیشنهاد‌های خود را با توجه به RFP پروژه و در قالب فرم پیشنهاد پژوهشی (پروپوزال) به آدرس این مرکز ارسال نمایند.

تذکر: قبل از تهیه پیشنهاد پژوهشی، بخش اسناد مناقصه (فراخوان) و نکات مربوطه به‌دقت مطالعه شود. لازم به ذکر است در صورت عدم انطباق پاکت‌های مناقصه با مشخصات مندرج در این بخش، پیشنهاد‌های ارسالی بررسی نخواهد شد و مسئولیتی در این خصوص متوجه مرکز نخواهد بود.

  1. شماره فراخوان: ۳۱۱
  2. موضوع فراخوان: بررسی و تدوین طرح موضوعی (جامع) فضای سبز شهر تهران
  3. واحد متولی: مدیریت خدمات شهری و محیط زیست
  4. نام و نام خانوادگی و شماره تماس کارشناس مسئول واحد متولی: سرکار خانم نیک عمل با شماره تماس ۲۲۳۹۲۰۸۰ داخلی ۱۸۶
  5. مهلت ارائه و تحویل پیشنهاد در ساعات اداری: تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۹
  6. محل ارائه و تحویل پیشنهاد: تهران، خیابان شریعتی، خیابان پل رومی، خیابان شهید اکبری، نبش خیابان شهید آقابزرگی، شماره ۳۲، مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، طبقه چهارم، دبیرخانه مرکز، کدپستی ۱۹۶۴۶۳۵۶۱۱، تلفن: ۳-۲۲۳۹۲۰۸۰-۰۲۱
  7. سقف مبلغ برآورده شده (هزینه‌های کارشناسی و بالاسری): ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان به حروف معادل (سی و دو میلیارد ریال)
  8. مبلغ سپرده تضمین برای شرکت در مناقصه (برای پروژه‌هایی که نیاز به اخذ سپرده تضمین باشد، پاکت ج که حاوی مبلغ سپرده تضمین بر اساس اسناد مناقصه است بدون قید و شرط می بایست ارائه شود): مبلغ سپرده تضمین برای شرکت در مناقصه ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان به حروف معادل (یک میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون ریال).
  9. شماره حساب مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برای واریز سپرده تضمین: ۷۰۰۷۸۷۶۳۹۹۱۶ بانک شهر شعبه الهیه آقابزرگی کد ۵۰۲
  10. برای دریافت شرح نیازمندی‌های پروژه (RFP) بر روی فایل پیوست کلیک نمایید.
  11. با توجه به اخذ ضمانت حسن انجام تعهدات از مجری منتخب قبل از عقد قرارداد، مناقصه‌گران قبل از شرکت در فراخوان به این موضوع توجه داشته باشند: (در صورتیکه مجری شخص حقیقی یا شخص حقوقی غیر دولتی باشد: اخذ ضمانت‌نامه بانکی به میزان ۱۰درصد مبلغ کل قرارداد و در صورتیکه مجری شخص حقوقی دولتی باشد: ضمانت‌نامه انجام تعهدات به میزان ۵ درصد مبلغ کل قرارداد به صورت مکتوب مطابق با فرمت تعیین شده ی مرکز (یا ارائه ضمانت نامه کتبی با امضای روسای دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و آموزشی طرف قرارداد به استناد مصوبه هیئت وزیران مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ شماره نامه ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ه)
  12. درج این آگهی هیچ‌گونه تعهدی برای دستگاه مناقصه‌گذار ایجاد نمی‌نماید.

الزامات شرکت در مناقصه

۱- داشتن گواهی صلاحیت پایه ۱ یا ۲ در تخصص شهرسازی از سازمان برنامه و بودجه کشور

۲- داشتن گواهی صلاحیت پایه ۱ یا ۲ یا ۳ در تخصص‌های محیط‌زیست و فضای سبز و آبیاری و یا داشتن شرکت همکار معتبر دارای گواهی مذکور و دارای سوابق مطالعاتی و اجرایی مرتبط

تبصره ۱: گواهی همکاری با شرکت مذکور (ممهور و امضاء ‌شده توسط بالاترین عضو آن شرکت) به انضمام اسامی افراد کلیدی آن شرکت می‌بایست همراه اسناد فراخوان ارائه گردد.

تبصره ۲: داشتن گواهی صلاحیت در حوزه‌های مرتبط همچون جغرافیا و برنامه‌ریزی فضایی، خدمات مدیریت، و خدمات اقتصادی، مشمول امتیاز فنی اضافی می‌باشد.

تبصره ۳: دانشگاه‌های معتبر کشور می‌توانند خارج از شمول الزامات فوق در این فراخوان عمومی شرکت نموده و پروپوزال‌های فنی و مالی خود را ارائه نمایند.

۳- تهیه پروپوزال مشتمل بر موارد ذیل (مبتنی بر RFP مندرج در سایت مرکز مطالعات):

  • - رویکرد مطالعاتی و فنی به موضوع
  • - شرح خدمات تفصیلی با تأکید بر شفاف‌سازی خروجی‌های اصلی و محصولات قابل‌تحویل هر مرحله
  • - تدقیق فرآیند و شفاف‌سازی متدولوژی انجام کار
  • - تدقیق زمان‌بندی انجام مراحل و ارائه آن در نرم افزار MSP
  • - معرفی افراد کلیدی پروژه به‌همراه رزومه
  • - امضای افراد کلیدی مطابق با مراحل شرح خدمات (هر فرد باید حضور خود را در انجام بخشی از شرح خدمات تأیید نماید)
  • - رزومه و سوابق کاری شرکت همکار



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 439 بار   |   دفعات چاپ: 75 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر