فراخوان طرح های پژوهشی سال ۱۳۹۹-شورای اسلامی و شهرداری کرج

 | تاریخ ارسال: 1399/4/20 | 
اولویت های پژوهشی شورای شهر و شهرداری کرج در سال ۱۳۹۹
به استحضار می رساند مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در راستای افزایش بهره وری خدمت رسانی به شهروندان و ارایه مستندات علمی و مشورتی به اعضا محترم و کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر کرج از مراکز علمی-پژوهشی، مؤسسات تحقیفائی و پژوهشگران محترم جهت انجام طرح های مطالعاتی و پژوهشی مورد نیاز شهر کرج دعوت به عمل می آورد.
 
*شرایط ارسال طرحنامه پژوهشی:
۱) ضروری است پژوهشگران محترم به عناوین اولویت پژوهشی ارائه شده (پیوست ۱) توجه نموده و از ارائه طرحنامه های پژوهشی تکراری اجتناب نمایند، زیرا طرحنامه های پژوهشی انتخاب شده از این عناوین در اولویت نخست بررسی خواهند شد و طرحنامه های خارج از فراخوان به شرط بدیع و نوآورانه بودن دریافت و در اولویت دوم مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
۲) انجام طرح پژوهشی توسط اشخاص حقوقی (دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شرکت های مهندسین مشاور دارای مجوز رسمی از مراجع ذی صلاح) برای این مرکز در اولویت نخست قرار دارد.
۳) اشخاص حقیقی پیشنهاد دهنده پژوهش حداقل باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرتبط با موضوع پیشنهادی باشند.
۴) پژوهشگران محترم جهت ارائه پیشنهاد پژوهشی خود، فرم طرحنامه پژوهشی (فرم شماره ۱) را با مراجعه به سایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به آدرس الکترونیکی www.rsc.karaj.ir،منوی چارچوب پژوهشی، زیر منوی فرم ها دریافت نموده و پس از تکمیل به همراه مستندات (به شرح ذیل) به دبیرخانه مرکز پژوهش شورای شهر کرج تحویل نماید.

مستندات طرح نامه پژوهشی:
-یک نسخه پرینت شده از فرم طرحنامه مندرج در سایت مرکز.
-معرفی نامه پژوهش (با امضاء معاون پژوهشی دانشگاه یا مدیر عامل شرکت ها و موسسات پژوهشی).
- شناسنامه علمی و پژوهشی (رزومه) پیشنهاد دهنده اصلی طرح.

 
۵) دبیر خانه مرکز پژوهش از دریافت طرحنامه های ارسالی خارج از قالب فرم مورد تائید مرکز (فرم شماره۱)، فاقد امضای پیشنهاد دهنده پژوهش و فاقد معرفی نامه معذور است.
۶) ضروری است فایل pdf , word طرحنامه به همراه فایل رزومه و تصویر معرفی نامه پیشنهاد پژوهشی به پست الکترونیک مرکز پژوهش شورای شهر کرج به آدرسrsckaraj.ir ارسال گردد.
۷) عناوین اولویت های پژوهشی شورای شهر و شهرداری کرج در سال ۱۳۹۹ در سایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به آدرس الکترونیکی
www.rsc.karaj.ir قابل مشاهده می باشد.
۸) حداکثر زمان مهلت ارسال مطرحنامه ها ۹۹/۰۵/۳۱ می باشد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و پاسخ به هرگونه ابهام با شماره ۳۲۷۳۰۲۴۵-۰۲۶ تماس حاصل فرمائید.

 

* دریافت فایل:
 فایل اطلاعیه فراخوان
فایل پیوست ۱ 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1003 بار   |   دفعات چاپ: 118 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر