فراخوان محورها و سرفصل های پژوهشی برای استفاده در پایان نامه ها و پژوهش ها

 | تاریخ ارسال: 1399/6/10 | 
اداره استان تهران به عنوان پایتخت کشور و همجواری دستگاه های حاکمیتی ملی و دستگاه های اجرائی محلی با پیچیدگی های خاصی مواجه است. سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با همکاری تمامی دستگاه های اجرائی مستقر در این استان، اقدام به تدوین سند آمایش سرزمین و اسناد توسعه استان تهران و اسناد توسعه ۱۶شهرستان آن نموده، که همگی به تایید مراجع قانونی رسیده و برای اجرا در دست اقدام می باشد. این اسناد و مدارک از طریق سایت این سازمان به آدرس Thmporg.irدر قسمت پیوندها، بخش اسناد راهبردی استان قابل مشاهده است.
در راستای تقویت ارتباط دستگاه های اجرائی استان با دانشگاه ها و از مجموع اسناد توسعه ای استان، مسایل و مشکلات استان در قالب ۱۷محور و ۱۴۲سرفصل پژوهشی استخراج شده تا دانشگاه ها، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران، از آن ها استفاده و به وظیفه اجتماعی خود برای حل علمی مسایل و مشکلات دستگاه های استانی کمک نمایند.
این موضوع در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان به تصویب رسیده و به استناد بند ۵صورتجلسه شماره ۲۱۱۱۹۵تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۰محورها و سرفصل های پژوهشی استان تهران در سال ۱۳۹۹ برای ارائه به عنوان اولویت های موضوع پایان نامه و رساله دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و طرح های پژوهشی اساتید، از طریق لینک زیر قابل دریافت است. ضمنا شماره تماس ۲۲۹۰۱۲۶۴؛ مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری این سازمان، آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی در این زمینه می باشد.


جهت دریافت فایل کلیک کنید.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 440 بار   |   دفعات چاپ: 53 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر