درخشش دانشجویان دانشکده علوم جغرافیایی در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۳۹۹

 | تاریخ ارسال: 1399/6/13 | 
سرکار خانم انیسه میهن پرست
کسب رتبه ۱۳ کنکور دکتری رشته سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی را به سرکارعالی و خانواده محترم تبریک عرض می نماییم و ارزوی موفقیت و سربلندی برای شما داریم.
 

جناب آقای آرش ترکمنه
کسب رتبه ۶۳ کنکور دکتری رشته جغرافیای سیاسی گرایش ژئوپلیتیک را به جنابعالی  و خانواده محترم تبریک عرض می نماییم و ارزوی موفقیت و سربلندی برای شما داریم.
 


جناب آقای پیام سعیدی
کسب رتبه ۳۵ کنکور دکتری رشته اقلیم شناسی را به جنابعالی  و خانواده محترم تبریک عرض می نماییم و ارزوی موفقیت و سربلندی برای شما داریم.
 

سرکار خانم پرنیا گرکانی
کسب رتبه ۱۳ کنکور کارشناسی ارشد رشته مرمت شهری را به سرکار عالی و خانواده محترم تبریک عرض می نماییم و ارزوی موفقیت و سربلندی برای شما داریم.

 

جناب آقای امیر آل علی 
کسب رتبه ۴۶ کنکور کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری را به جنابعالی  و خانواده محترم تبریک عرض می نماییم و ارزوی موفقیت و سربلندی برای شما داریم.
 

جناب آقای محمد بابالو 
کسب رتبه ۱ کنکور کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری را به جنابعالی  و خانواده محترم تبریک عرض می نماییم و ارزوی موفقیت و سربلندی برای شما داریم.
 

جناب آقای مجتبی دنیایی
کسب رتبه ۴۵ کنکور کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی را به جنابعالی و خانواده محترم تبریک عرض می نماییم و آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما داریم.
 

سرکار خانم شهلا براتی 
کسب رتبه ۳۲ کنکور کارشناسی ارشد رشته سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی و همچنین رتبه ۷۸ جغرافیا و برنامه ریزی شهری را به سرکار عالی و خانواده محترم تبریک عرض می نماییم و ارزوی موفقیت و سربلندی برای شما داریم.
 

سرکار خانم فاطمه السادات موسوی نقلی
کسب رتبه ۴۶ کنکور کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری را به سرکار عالی و خانواده محترم تبریک عرض می نماییم و ارزوی موفقیت و سربلندی برای شما داریم.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 824 بار   |   دفعات چاپ: 98 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر