گرنت سال ۱۳۹۷

 | تاریخ ارسال: 1399/7/19 | 
مطابق با مصوبه مورخ ۹۹/۶/۲۹ هیأت محترم رئیسه دانشگاه، اعضای محترم هیأت علمی، حداکثر تا پایان مهرماه جاری فرصت دارند جهت تسویه بدهی گرنت ۹۷، تا سقف ۲۵ درصد معاملات کوچک مصوب هیأت وزیران در سال ۹۷ و با اعلام ریز اقلام مصرفی در فرم خود اظهاری بدون نیاز به فاکتور، با رعایت ضوابط مربوطه، نسبت به تکمیل و ارسال فایل فرم خود اظهاری با تأیید دانشکده، از طریق اتوماسیون چارگون به این معاونت اقدام نمایند. ارسال فرم عامل مالی امضا شده توسط عضو محترم هیأت علمی به صورت فیزیکی و با نامه پوششی اتوماسیون (نامه ای که فرم خود اظهاری تکمیل شده از طریق آن ارسال گردیده است) الزامی است. به نامه های ارسالی بدون تایید دانشکده و شماره اتوماسیون ترتیب اثر داده نخواهد شد.

قابل ذکر است شرح هزینه ها در فرم خوداظهاری، صرفا مطابق با آیین نامه گرنت موجود در سایت پژوهشی بوده و مصادیقی نظیر:
 
-خرید مواد مصرفی آزمایشگاهی، خرید داده های پژوهشی بابت...، چاپ مقاله با ذکر عنوان، خرید نرم افزار با ذکر توضیحات، تحلیل داده ها و مواردی از این قبیل می باشد.
-حداکثر مبلغ قابل تسویه از طریق فرم خوداظهاری در سال ۹۷، ۵۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال و مبلغ قابل درج در ردیف جدول، حداکثر ۳.۳۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.


بدیهی است در صورت عدم تسویه اعتبار ویژه پژوهشی(گرنت) سال ۹۷، حداکثر تا پایان مهرماه جاری، قرارداد گرنت سال ۹۹ منعقد نخواهد شد.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 472 بار   |   دفعات چاپ: 64 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر