نحوه تکمیل فرم خوداظهاری

 | تاریخ ارسال: 1399/8/23 | 
نظر به اینکه طبق مصوبه مورخ ۹۸/۰۶/۱۱ هیأت محترم امنای دانشگاه، اعضای محترم هیأت علمی در صورت تمایل به تسویه بخشی از گرنت سالیانه خود تا سقف ۲۵ درصد نصاب معاملات کوچک مصوب هیأت وزیران در هر سال، بدون ارائه فاکتور و اسناد مثبته، ملزم به تکمیل فرم خوداظهاری می باشند، یاد آوری نکات ذیل به همه همکاران محترم هیأت علمی دانشگاه در خصوص نحوه تکمیل فرم خوداظهاری و مصادیق شرح هزینه در این فرم، ضروری به نظر می رسد.

۱- ۲۵ درصد نصاب معاملات کوچک مصوب هیأت وزیران در سال ۹۸ معادل ۶۲.۵۰۰۰۰۰ ریال و در سال ۹۹ معادل ۱۱۲.۵۰۰۰۰۰ ریال می باشد.

۲- خرید نرم افزار های تخصصی در صورتی قابل پذیرش در فرم خوداظهاری است که دارایی دانشگاه محسوب شده و امکان دسترسی به آن برای سایر همکاران دانشگاهی میسر باشد.

۳- در خصوص درج خرید داده های پژوهشی در شرح هزینه های خود اظهاری، می بایست حتما عنوان مقاله یا فعالیت پژوهشی اعم از پایان نامه دانشجو و ... که این داده ها در آن زمینه بکار گرفته شده است قید شود و دسترسی و استناد به این داده ها برای سایر علاقه مندان به پژوهش، فراهم باشد.

۴- درج هزینه چاپ مقاله در فرم خوداظهاری، حتما با درج عنوان مقاله و مشخصات نشریه همراه باشد.

۵- درج خرید مواد مصرفی آزمایشگاهی نیز با ذکر عنوان پژوهش مرتبط همراه باشد.

۶- سقف مبلغ هر ردیف جدول خوداظهاری معادل ۱/۵ درصد نصاب معاملات کوچک مصوب هیأت وزیران در هرسال است . بنابراین این مبلغ در سال ۹۸ معادل ۳.۷۵۰۰۰۰ ریال و در سال ۹۹ معادل ۶.۷۵۰۰۰۰ ریال برای هر قلم شرح هزینه درج شده در جدول خوداظهاری می باشد. 

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 512 بار   |   دفعات چاپ: 60 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر